28 ارديبهشت 1398 - 14:02

ارزش معاملات بورس کالا ۲۰ هزار میلیارد ریال شد

اطلاعات منتشر شده از سوی بورس کالا نشان می دهد که در هفته گذشته ۳۴۵ هزار و ۲۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت.
کد خبر : ۱۰۰۰۷۳
بورس کالا

به گزارش ‌ایبِنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۶ هزار و ۱۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار ۷ هزار و ۳۷۰ تن فولاد، ۴ هزار و ۹۶۵ تن مس، ۳ هزار تن آلومینیوم، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۰ کیلو گرم شمش طلا و ۶۴۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.


بر اساس این گزارش، در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۲۸ هزار و ۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال به فروش رسید.


افزون بر این، در این تالار ۹۸ هزار و ۲۰۰  تن وکیوم باتوم، ۸۷ هزار و ۹۴۲ تن قیر، ۶۵ هزار و ۴۹۰ تن مواد پلیمری، ۲۵ هزار و ۱۶۸ تن مواد شیمیایی، ۷۸۰ تن عایق رطوبتی، ۳۳ هزار تن لوب کات، یک هزار تن سلاپس واکس و ۱۷ هزار و ۵۹۰ تن گوگرد معامله شد. شایان ذکر است ۱۱ کیلوگرم زعفران رشته ای نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. همچنین یک هزار و ۱۱۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا معامله شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر