04 خرداد 1398 - 12:35

عرضه ۱۸ هزار تن مواد پلیمری و شیمیایی در بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۱۸ هزار و۹۴۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است.
کد خبر : ۱۰۰۳۲۷
پلیمر

به گزارش ‌ایبِنا، بر اساس برنامه اعلام شده روز جاری، ۱۰۰ تن شمش و ۲ هزار و ۱۰۰ تن قیر در بورس کالا عرضه می شود. بر اساس این گزارش، بازار فرعی بورس کالا نیز در این روز شاهد عرضه ۷۳۰ تن نخ پلی استر و ۱۰۴ تن آنیلین است.


لازم به ذکر است، در هفته منتهی به ۲ خرداد ماه، ۴۴۵ هزار و ۶۰۷ تن انواع محصول به ارزش بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال در بورس کالا مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۲۹ و ۳۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.


تالار محصولات صنعتی و معدنی


از سویی دیگر، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۵۰ هزار و ۲۷۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۲۳۳ هزار و ۶۹۰ تن فولاد، ۴ هزار و ۴۹۰ تن مس، ۲ هزار تن آلومینیوم، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۰ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.


تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۹۰ هزار و ۳۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۱ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۳۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۲ هزار و ۱۷ تن قیر، ۵۷ هزار و ۴۱۶ تن مواد پلیمری، ۳۰ هزار و ۱۸۸ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۵۰ تن عایق رطوبتی، ۲۲ هزار و ۲۹۰ تن لوب کات، ۷۱۳ تن روغن پایه و یک هزار و ۳۱۰ تن گوگرد معامله شد.


گفتنی است در هفته گذشته یک هزار و ۷۵۰ تن خرما نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها