هشدارهای عجیب برای سفر قطری‌ها به کشورهای همسایه

وزارت امور خارجه قطر به شهروندان خود توصیه کرد از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه پرهیز کنند، ضمنا در سفر به این کشورها طلا همراه خود نداشته باشند!
کد خبر : ۱۰۰۵۶۷
قطر

به گزارش ایبِنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه قطر به تمام شهروندان این کشور که برای تعطیلات از این کشور خارج می‌شوند توصیه کرد که از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه که این کشور را تحریم کرده‌اند، از جمله امارات متحده عربی، خودداری نموده و از برقراری ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات سیاسی خود با آنها و بردن طلا با خود پرهیز کنند.


در بیانیه این وزارتخانه آمده است: دپارتمان امور کنسولی وزارت امور خارجه قطر توصیه می‌کند که از خرید اینترنتی بلیط خطوط هوایی کشورهایی که قطر را تحریم کرده‌اند، پرهیز کنید. این دپارتمان به شهروندان توصیه می‌کند تا از همراه داشتن طلا و دیگر وسائل گرانقیمت و از ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن سیاست قطر پرهیز نمایند.


وزارت خارجه قطر از شهروندانش خواست تا در صورتی که با خانواده سفر می‌کنند مبالغ زیادی از پول را نزد یک نفر نگهداری نکرده، بلکه آن را میان همه اعضای خانواده توزیع کند.


این وزارتخانه همچنین به اتباع قطر یادآور شد که اگر میزان پول نقدی که همراه دارند بیش از ده هزار یورو یا دلار بود، باید به گمرک کشوری که به آن وارد می‌شوند، اطلاع دهند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر