18 خرداد 1398 - 09:25
آمار معاملات هفته دوم خرداد ماه نشان داد :

رشد ۱.۱۲ درصدی شاخص بورس

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی بورس تهران، در پایان معاملات هفته دوم خرداد ماه شاخص کل بورس با ۱.۱۲ درصد افزایش همراه شد.
کد خبر : ۱۰۰۶۴۳
بورس

به گزارش ایبِنا، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۳ خرداد ماه، شاخص کل با ۲۵۰۷ واحد افزایش معادل ۱.۱۲ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، به ۲۲۶.۹۸۳ واحد رسید.


وضعیت بازار اول و دوم


بر اساس این گزارش، شاخص بازار اول با ۷۸۵ واحد افزایش به ۱۶۸.۴۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۹.۸۹۱ واحد افزایش به ۴۴۵.۹۵۶ واحد رسید و به این ترتیب شاخص بازار اول ۰.۴۷ و شاخص بازار دوم  با ۲.۲۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


ارزش کل معاملات


همچنین در ۳ روز کاری هفته دوم خرداد ماه سال جاری، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۳۹.۱۳۰ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۲۱ درصد کاهش یافته است.


این گزارش می‌افزاید : در ضمن تعداد ۱۵.۲۵۸ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۹۵۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۳ درصد و ۱۹ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


این درحالی است که تعداد ۱۲۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱.۴۹۵ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب حجم و ارزش کل معاملات آن با ۳۷ درصد و۳۶ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر