18 خرداد 1398 - 14:47

کاهش قیمت تمام شده پول از موفقیت‌های بانک شهر در یکسال اخیر

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با اشاره به اهمیت کیفیت خدمات بانکی و نقش آن در افزایش رضایتمندی مشتریان، از کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک، طی یکسال اخیر خبر داد.
کد خبر : ۱۰۰۶۷۴
رستم پناه

به گزارش ایبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسن رستم پناه با اشاره به برخی تغییرات صورت گرفته در این بانک در یکسال گذشته اظهار داشت: در این مدت و بر مبنای حرکت در جهت اصول بانکی، سیاست این بانک به جای سود دهی به سپرده ها، به سمت افزایش خدمات بانکی، تغییر کرده است.


وی افزود: در این راستا شاهد آن هستیم که طی این مدت، قیمت تمام شده پول به طور چشمگیری از حدود ۲۴ درصد به کمتر از ۱۹ درصد کاهش یافته که این موفقیت بزرگی در سیستم بانکداری است.


معاون مالی و اقتصادی بانک شهر، وضعیت نقدینگی این بانک را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه اقدامات بانک شهر در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی در حال انجام است و تمامی خدمات با تکیه بر اصول بانکداری انجام می شود که همین موضوع در معرفی و ارائه خدمات بانک شهر به مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.


رستم پناه خاطر نشان کرد: در نظرسنجی اخیر، بانک شهر جزو ۵ بانک محبوب از نگاه مردم معرفی شده که نشان دهنده حرکت اصولی است که در جهت ارائه خدمات با کیفیت بانکی و کسب رضایتمندی مشتریان انجام می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر