18 خرداد 1398 - 16:50

مسابقه استارت آپ‌های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس

مسابقه استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت با هدف ایجاد تعامل میان این دو حوزه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۰۰۶۷۸
رویداد رفاه تک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از مرکز نوآوری رفاتک، مسابقه استارت‌آپ‌های حوزه های فین‌تک و سلامت ۲۰ خرداد ماه سالجاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در نمایشگاه اینوتکس برگزار و در این رویداد استارت‌آپ‌های فعال در دو حوزه فین‌تک و سلامت، ایده خود را در یک ارائه سه دقیقه‌ای معرفی خواهند کرد.


هادی ویسی رئیس مرکز نوآوری رفاتک، هدف از برگزاری مسابقه میان استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده دو حوزه فین‌تک و سلامت را ایجاد تعامل میان آنها اعلام کرد و گفت: بانک رفاه همواره با مراکز درمانی و بیمه‌ای فعال در حوزه سلامت در ارتباط بوده است و به دلیل رویکرد و ارتباط مستقیم این بانک با بدنه سلامت کشور، دو محور اصلی مرکز نوآوری رفاتک، فین‌تک و سلامت است.


داوطلبان شرکت در مسابقه رفاتک پیچ می توانند پاورپوینت ارائه خود را (درصورت تمایل اسناد دیگر طرح) تا ۱۷ خرداد ماه سالجاری به آدرس ایمیل rtpitch@refatech.com ارسال کنند.


تیم‌های شرکت کننده در این رقابت به معرفی اجمالی شرکت، اهداف، تیم، مشکلات، راه‌حل، فرصت بازار، محصول، مشتریان، تکنولوژی، رقبا، کشش، مدل کسب‌ وکار و برنامه بازاریابی امور مالی استارت‌آپ‌ خود خواهند پرداخت.


گفتنی است، در این رویداد مرکز نوآوری بانک رفاه که در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در دو حوزه‌ اصلی فناوری مالی و سلامت که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده نیز معرفی خواهد شد.


در این مسابقه به ۳ استارت‌آپ‌ برتر به ترتیب استارتاپ اول ۱۰۰ میلیون ریال، استارتاپ دوم ۵۰ میلیون ریال و استارتاپ سوم ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.


برچسب ها: بانک رفاه فین تک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر