19 خرداد 1398 - 11:53

بانک خانه مالی کویت برنده جایزه برترین نهاد مالی اسلامی

بانک خانه مالی کویت توانست جایزه برترین نهاد مالی اسلامی سال ۲۰۱۹ را از مجله جهانی مالی نیویورک دریافت کند.
کد خبر : ۱۰۰۷۰۴
بانک خانه مالی کویت

به گزارش ایبِنا به نقل از پرتال بانکداری اسلامی، جوایز سالانهGlobal Finance  به دنبال یک فرایند دقیق و تحت نظر هیات مدیره مجله جهانی مالی نیویورک با ارزیابی بانک های پیشرو و ارائه دهندگان خدمات مالی در سراسر جهان صورت می گیرد. هیات مذکور، تحقیق گسترده ای در مورد نامزدهای موجود انجام می دهد و با یک کمیته مستقل از کارشناسان در ارتباط با دستورالعمل نوآوری در حوزه توسعه و همکاری اقتصادی به مشورت و رایزنی می پردازد. برندگان جوایز مالی اسلامی جهانی سال ۲۰۱۹ نهادهایی هستند که با تمرکز بر نوآوری محصولات و با استفاده از تکنولوژی و خدمات توانسته اند در ایجاد عملکرد مناسب مالی به موفقیت دست یابند.


بانک خانه مالی کویت (KFH) به عنوان یکی از پیشگامان بانکداری اسلامی بر مبنای میزان توسعه و انتشار مداوم محصولات و خدمات جدید و داشتن پروفایل مالی قوی، برنده جایزه برترین نهاد مالی اسلامی در سال ۲۰۱۹ از سوی مجله جهانی مالی شده است.


بانک KFH به طور پیوسته تجارت مالی خود را گسترش داده و در حال حاضر، یکی از بزرگترین نهاد مالی اسلامی در جهان است و دارای شبکه ای وسیع با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (PGCC)، ترکیه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی است.


این بانک در سال گذشته نیز از سوی مجله جهانی مالی به عنوان پایدارترین و امن ترین بانک اسلامی در بین کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نام گذاری شده است.


ارزش کل دارایی ها و سرمایه بانک KFH در سال ۲۰۱۸، به ترتیب برابر ۵۸٫۵ و ۶٫۸ میلیارد دلار است. سود خالص در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال گذشته به شدت افزایش (به میزان ۲۴ درصد) یافته است و بازدهی متوسط سرمایه (حقوق صاحبان سهام) با جهش قابل توجهی از ۱۰٫۵ درصد به ۱۳٫۲ درصد در سال ۲۰۱۸ رسیده است.


محصولات و خدمات بانکداری اسلامی KFH حوزه‌های مختلفی از جمله مستغلات، تأمین مالی در حوزه تجارت و سرمایه گذاری و همچنین بانکداری تجاری، خرده فروشی و شرکتی را پوشش می دهد. این بانک با ایجاد تنوع در پرتفوی سرمایه گذاری به دنبال افزایش فرصت های تجاری و توسعه جهانی خود است.


KFH همچنین با بر تمرکز بر فین تک‌ها توانسته است حدود ۲۰ سرویس بانکی با تکنولوژی بالا از جمله خدمات نوآورانه XTM با امکان ارتباط تصویری و صوتی را فراهم کند.


 متن کامل خبر را در اینجا بخوانید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر