25 خرداد 1398 - 09:17

پرداخت ۸۶ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی در دو ماه

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، بیش از ۸۶ هزار فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۰۰۸۹۸
اخبار بدون عکس بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای حمایت از بازار اشتغال و کسب و کار، یکی از مهم ترین محورهای سیاست های خود در بخش قرض الحسنه را کمک به مشاغل خانگی و خوداشتغالی قرار داده و از این رو در دو ماه نخست سال جاری یک هزار و ۵۶۲ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۲۴۶ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی تخصیص داده است.


همچنین طی این مدت ۲۸ هزار و ۴۳۲ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش هشت هزار و ۸۸۲ میلیارد و۱۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است. بانک ملی ایران همچنین در ماه های فروردین و اردیبهشت تعداد پنج هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۱۸۶ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.


پرداخت ۴۹ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به ارزش ۵۱۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه بوده است. در این مدت، دو میلیارد و ۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن نیز تخصیص یافته است. همچنین این بانک طی مدت مذکور تسهیلاتی نیز در بخش های درمان و بیماری، تحصیل و ... پرداخت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر