25 خرداد 1398 - 11:51

مرکز چهارم فینووا در سنندج افتتاح شد

مرکز نوآوری فینووا، چهارمین شعبه خود را پس از دانشگاه امیرکبیر، علامه طباطبایی و مشهد در پارک علم و فناوری کردستان و با همکاری شرکت کاردوک افتتاح کرد.
کد خبر : ۱۰۰۹۱۲
جهرمی

به گزارش ایبِنا، این افتتاحیه روز گذشته و با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعدادی از معاونان وزارت ارتباطات، استاندار کردستان، نمایندگان مجلس، مدیران استانی و سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار شد.


در این رویداد آذری جهرمی ضمن گفت‌وگو با تیم‌های حاضر در مرکز نوآوری فینووا، گسترش ارائه خدمات و تجربیات به استارت‌آپ‌ها از طریق راه‌اندازی فضاهای کار اشتراکی و داشتن چنین رویکردی  از سوی شرکت ارتباط فردا را تحسین کرد.


سیدحامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا افتتاح این مرکز را در راستای مسئولیت اجتماعی ارتباط فردا خواند و گفت که پتانسیل خوبی در بین جوانان ایرانی وجود دارد که باید با تاسیس این مراکز به رشد آنها کمک کرد.


با این حساب فینووا، به عنوان یک مرکز کار اشتراکی، به تیم‌ها و استارت‌آپ‌های استان کردستان در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه خواهد داد.


پیش از این و دهم دی‌ماه بود که سورنا ستاری در جریان سفر یک روزه، فضای کار اشتراکی فینووا را در مرکز نوآوری شهر مشهد را افتتاح کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر