26 خرداد 1398 - 09:04
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد؛

اعطای ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان سمنان

حسین مهری حجم تسهیلات پرداختی به واحدهای ایجادی و به بهره برداری رسیده استان سمنان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که اشتغال زایی ۲۶۵۰ نفر را در پی داشته است.
کد خبر : ۱۰۰۹۴۸
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری حجم تسهیلات پرداختی به واحدهای ایجادی و به بهره برداری رسیده استان سمنان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که اشتغال زایی ۲۶۵۰ نفر را در پی داشته است و افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش به صنایع این استان پرداخت شده است.


حسین مهری حجم تسهیلات پرداختی به واحدهای ایجادی و به بهره برداری رسیده استان سمنان را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که اشتغال زایی ۲۶۵۰ نفر را در پی داشته است و افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش به صنایع این استان پرداخت شده است.


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که روز چهارشنبه به اتفاق هیأت همراه به منظور بازدید از واحدهای تولیدی که توسط این بانک تأمین مالی شده است به استان سمنان سفر کرده بود، در دیدار با رؤسا و کارکنان شعب ضمن تقدیر از عملکرد آنان تأکید کرد: ظرفیت های بالقوه فراوانی در امر تجهیز منابع در سمنان که به عنوان یکی از قطب های صنعت کشور است، وجود دارد که می بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرد.


وی خاطرنشان کرد: سرپرستی و شعب استان سمنان درجذب منابع، وصول مطالبات، فروش اموال مازاد و کاهش ریسک اعتباری عملکرد مطلوبی داشته اند و کسب رتبه نخست در طرح رونق تولید برای سه سال متوالی در بین بانک های استان نمایانگر اهتمام ویژه ای است که کارکنان این بانک برای حمایت از امر اشتغال و تولید در این استان دارند.


مهری با اشاره به اصلاح ساختار شعب و فرآیندها در بانک صنعت و معدن افزود: در ساختار جدید بانک و با افزایش اختیارات شعب و سرپرستی ها، نقش رؤسای شعب در جذب مشتریان بسیار پراهمیت و بی بدیل می باشد به نحوی که لازم است مسئولان شعب برنامه ریزی صحیح و مناسبی در برخورد و ارائه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات به مشتریان داشته باشند.


رییس هیأت مدیره در بحث تخصیص منابع نیز نظارت بر مسیر هزینه شدن تسهیلات اعطایی را از مهمترین وظایف روسای شعب بر شمرد و تصریح کرد: کنترل دقیق بر این موضوع می تواند متضمن بازگشت منابع مالی بانک باشد بنابراین بررسی اهلیت و صلاحیت متقاضی می بایست در اولویت قرار گیرد.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست ها و برنامه های این بانک در مقطع کنونی، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان است تا بتوانند سطح تولید خود را حفظ کنند و برای تأمین مواد اولیه و تهیه تجهیزات مشکل نقدینگی نداشته باشند و در مرحله بعد تأمین مالی واحدهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و در ادامه نیز تامین مالی طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.


وی بیان داشت: امسال، سال رونق تولید است و باید به شرکت ها و کارآفرینان در شرایط کنونی، مساعدت وی‌ژه و مؤثری داشته باشیم. مهری استقرار بانکداری شرکتی و الکترونیکی را گام دیگری در جهت تحقق اهداف این بانک عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش سرعت و کارایی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش نیاز به حضور فیزیکی آنان در شعب، توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری شرکتی در بانک صنعت و معدن به انجام رسید.


وی در این خصوص تأکید کرد: مشتری مداری، معرفی خدمات بانکی جدید به مشتریان، درک و پاسخ به نیاز آنان در دستیابی به عملکرد مناسب و مطلوب تأثیرگذار است و همچنین دسترسی آسان، افزایش سرعت در ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت و دقت را از شاخص های تدوین شده در توسعه بانکداری الکترونیکی و شرکتی در بانک صنعت و معدن عنوان نمود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر