26 خرداد 1398 - 09:36
نوراللهی اعلام کرد؛

تشکیل ۴۸ هزار پرونده خسارت سیل در بیمه تجارت نو

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرد که تاکنون ۴۸ هزار پرونده سیل توسط ۷۰ تیم کارشناسی ارزیابان خسارت تشکیل شده که بررسی بیش از ۴۰ هزار پرونده به اتمام رسیده است.
کد خبر : ۱۰۰۹۵۴
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ نیما نوراللهی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعب رشت بیمه تجارت نو اظهار داشت: توسط ۷۰ تیم کارشناسی ارزیابان خسارت تا کنون  ۴۸ هزار پرونده خسارت تشکیل شده که بررسی بیش از ۴۰ هزار از این رقم به اتمام رسیده است.


مدیرعامل تجارت ‌نو با اعلام اینکه حجم کاری صورت گرفته سیل ظرف ۲ ماه اخیر رکوردی قابل تحسین و منحصری است از تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ارشد، مدیران و پرسنل شعب مناطق سیل زده قدردانی کرد.


ساختمان جدید شعبه رشت بیمه تجارت‌نو با حضورمدیرعامل و هیات همراه این مجموعه، مدیران شعب بانک تجارت، پست بانک، مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان گیلان و یکی از اعضای کمسیون اقتصادی مجلس افتتاح شد.


نیما نوراللهی مدیر عامل بیمه تجارت ‌نو در این مراسم گزارشی از فعالیت های اخیر شرکت تحت مدیریت خود با محوریت عملکرد سال۹۷ ارائه کرد.


وی ترکیب سهامداران شرکت را از توانمندی های قابل اتکای مجموعه برشمرد و گفت: در کنار حضور پر ثمر سهامداران، وجود بیمه گذاران بزرگی از جمله وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موجب افزایش ارزش پرتفوی به نسبت سال های گذشته شده است.


نوراللهی همچنین از کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس که در این مراسم حضور داشت، خواست تا نمایندگان سرعت بیشتری به بررسی لایحه تشکیل صندوق بلایای طبیعی و فاجعه آمیز بدهند.


درادامه کاظم دلخوش، با تشکر ویژه از مدیرعامل تجارت ‌نو به دلیل گسترش فرهنگ بیمه دراستان گیلان گفت: ایران کشوری حادثه خیز در بلایای طبیعی و جاده‌ای است، به طوری که سالانه شاهد سیلاب و زلزله های خطرناک هستیم.


نماینده صومعه سرا راهکار مقابله با این جنس از ریسک ها را استفاده از نیروهای جوان و زبده درشرکت های بیمه ای عنوان کرد و افزود: در کنار آن لازم است  شرکت های بیمه ای ارتباط خود را با مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر گسترش دهند.


دلخوش با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه ای پیگیر حقوق حقه خود از مجلس و دولت باشند، برای همراهی و کمک به این شرکت قول مساعد داد.


وی با ارائه پیشنهاد راه اندازی «فراکسیون بیمه» در مجلس افزود: حتی یک رای درخانه ملت کمک می‌کند تا مسیر درست تری برای صنعت بیمه رقم خورد.


دلخوش شناساندن بیمه به مردم و نمایندگان مردم را از جمله سختی های کار مدیران صنعت بیمه برشمرد و افزود: این آمادگی وجود دارد تا با تشکیل جلسات متعدد خدمات شرکت بیمه تجارت نو به نمایندگان مجلس بیشتر معرفی شود.


از اول تیر۹۶ شعبه رشت بیمه تجارت‌نو درمحل مدیریت شعب بانک تجارت استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد که به دلیل گسترش فعالیت در رشته های مختلف بیمه‌ای، برخورداری پرسنل از امکانات بیشتر، تسهیل مراجعه بیمه گذاران و ارائه بهتر خدمات اختصاص ساختمان مستقل به این شعبه تصویب و اجرایی شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر