27 خرداد 1398 - 12:27
رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد؛

استعلام قیمت کالاهای پُرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایل

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پُرمصرف از طریق اپلیکیشن های موبایلی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : ۱۰۱۰۱۵
سبد کالا

به گزارش ایبِنا، علی رهبری اظهار داشت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار است که قیمت حدودا ۱۰۰ قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود.


وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکشین های موبایلی معروف بزودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالاهای مذکور یکی از گزینه‌های اضافه شده به اپلیکیشن های موبایلی همچون آپ، روبیکا و ... خواهد بود.


رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن "دولت همراه" خبر داد و گفت: بزودی این امکان از این طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه در توسعه فناوری در حوزه ارتباطات و راه اندازی اپلیکیشن های موبایلی ترجیح بر این است که از امکانات مناسبی که وجود دارد، استفاده شود،‌ گفت: در زمینه استعلام کالاهای پُر مصرف از موازی کاری و تولید اپلیکیشن های جدید خودداری خواهد شد و در این زمینه اپلیکیشن جدیدی تولید نخواهد شد و از اپ‌های که وجود دارند استفاده خواهد شد.


رهبری با تاکید بر اینکه با این امکان میتوان مشکل چند قیمتی بودن کالا و سردرگمی مصرف کنندگان در ارزیابی قیمت ها را کاهش داد، هدف نهایی از اجرای این طرح را اطلاع‌رسانی قیمت کالاهای اساسی و پُر مصرف به مردم و مصرف‌کنندگان عنوان کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر