29 خرداد 1398 - 08:53

مدال برنز به کارگزاری بانک مسکن رسید

کارگزاری بانک مسکن بعنوان نماینده ایران در میان برترین کارگزاران عضو فیاس در سال ۲۰۱۹، با اخذ رتبه‌ سوم و دریافت نشان برنز در بخش بازار بدهی درخشید‏.
کد خبر : ۱۰۱۰۸۰
بحرالعلوم



به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نشست لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی ‌در سال جاری به میزبانی بورس بخارست در کشور رومانی برگزار و کارگزاری بانک مسکن به عنوان نماینده ایران در میان برترین کارگزاران عضو فیاس در سال ۲۰۱۹، با اخذ رتبه‌ سوم و دریافت نشان برنز در بخش بازار بدهی درخشید و این افتخار آفرینی بین المللی را برای خانواده مسکن و بازار سرمایه ایران کسب نمود.


این گزارش می افزاید، این رویداد در حالی رخ داد که تحریم های شدید علیه ایران در سال های اخیر، ارتباطات و راه های کسب و کار جهانی را برای کشور دشوار نموده است؛ همچنین این مهم برای سایر کشورهای حاضر در این رویداد باعث شگفتی و تبریک های گسترده از سوی آنان شد.


مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن با ابراز خرسندی از این افتخار آفرینی، از تلاش های مدیران و سرمایه انسانی این شرکت قدردانی و از حمایت بانک مسکن و گروه مالی تشکر ویژه نمود. وی خاطر نشان کرد : راه کارگزاری بانک مسکن به سوی اهدافش متکی بر هم افزایی میان اعضاء این خانواده می باشد و با این چشم انداز مسیر تعالی برای این مجموعه سهل و آسان خواهد بود.


مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن ادامه داد: دستاوردهای اخیر که با هم یاری یکدیگر در این خانواده کسب شده طی سال هایی بوده است که بازار سرمایه در رکود شدید قرار داشته و کارگزاری بانک مسکن با بازتعریفی از استاندارهای ارایه خدمات، ضمن تامین نیازهای مشتریان سعی بر توسعه خطوط کسب و کار خود داشته و سهم بازار خود را ارتقا بخشیده است.


بحرالعلوم در خصوص آیتم‌های مد نظر در این ارزیابی گفت: برای تعیین بهترین اعضا در هر بازار (بدهی و سهام)، شاخص ها، معاملات در ‌بازارهای اولیه و ثانویه، عدم نقض مقررات، مشارکت در فعالیت‌های توسعه‌ای و ارایه راه‌حل‌های آنلاین به ‌مشتریان بوده است و همچنین در بررسی معاملات بازار اولیه، فاکتورهای مورد بررسی به ترتیب شامل حجم ‌پذیره‌نویسی و حجم عرضه‌های اولیه است و در بازار ثانویه نیز مواردی همچون حجم معاملات، تعداد ‌معاملات، تعداد روزهای معاملاتی، تعداد ابزارهای مالی معامله‌ شده و وضعیت بازارگردان مورد سنجش ‌قرار گرفته است.


وی خاطر نشان کرد، با توجه به تغییر روند انتخاب نامزد این رویداد که در سال های گذشته توسط فرابورس ایران انتخاب و به این رقابت راه پیدا می نمود، این فدراسیون در فیاس ۲۰۱۹، از بورس‌های عضو خود درخواست کرد تا فهرست کارگزاران خود را بر اساس این آیتم‌ها در دو ‌حوزه بدهی و سهام ارسال کنند و پس از اینکه فرابورس و سایر بورس‌های عضو فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی فهرست کارگزاران خود را ارسال کردند، بر اساس معیارهای مد نظر، شش کارگزار برتر هر بورس در حوزه‌های سهام و بدهی را انتخاب و از آنان برای شرکت در مراسم نهایی به منظور انتخاب برترین‌های منطقه، ‌ دعوت کرد.





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها