29 خرداد 1398 - 11:26

میزبانی بانک توسعه تعاون از شورای هماهنگی وزارت ورزش

بانک توسعه تعاون میزبان دومین نشست شورای هماهنگی ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه بود.
کد خبر : ۱۰۱۰۹۵
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دومین نشست شورای هماهنگی ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه با حضور حیدری مدیرکل امور ورزشی، دادکان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تربیت‌بدنی و ورزش، مسئولین ورزش سازمان‌های تابعه و برخی از مدیران ستادی بانک به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.


محمد دادکان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تربیت‌بدنی و ورزش در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی مطلوب بانک توسعه تعاون گفت: باید از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه در امور گسترش ورزش بهره‌مند شد و اثرات ورزش را در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشاهده نمود و بر این اساس ورزش در محیط‌های کاری سبب افزایش انسجام، همدلی، مشارکت و احساس موفقیت خواهد شد.


سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، اینگونه نشست‌ها را بیانگر اهمیت و جایگاه ارزشمند ورزش دانست و اظهارداشت: بدن مرکب روح است و نیازمند به رسیدگی است، بنابراین انسان موظف است به مرکب خود رسیدگی کرده و این امر نیز از طریق ورزش امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به اینکه سلامتی از نعمت‌های بزرگ الهی به شمار می‌آید خاطرنشان کرد: انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است و ورزش را می‌توان عاملی برای دستیابی به این هدف دانست. علاوه بر آن از ورزش می‌توان در راستای دستیابی به خودباوری، تقویت اراده، احساس موفقیت و شادابی و اقدامی برای تخلیه هیجان و دوری از حالت بی‌تفاوتی و افسردگی استفاده نمود.


همچنین رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون با اشاره به سندروم فرسودگی شغلی در این خصوص افزود: توجه به نیروی انسانی باید توأم با نگاه سرمایه‌گذاری باشد چنانکه در جوامع کارمندی امروزی به دلیل نداشتن فعالیت ورزشی کافی و تحرک لازم سبب پدید آمدن سندروم فرسودگی شغلی شده است. ازاین‌رو پرداختن به مقوله ورزش در سازمان‌ها می‌تواند راهکاری برای جلوگیری از بروز این پدیده باشد و بر همین اساس بانک توسعه تعاون با برگزاری ۹ دوره المپیاد سالیانه ورزشی برای آقایان و بانوان شاغل، توانسته نقش بسزایی در ترغیب پرسنل به امر ورزش داشته باشد؛ وی پیشنهاد نمود تا سازمان‌ها شرایطی را فراهم نمایند که کارکنان بتوانند با دوچرخه به محل کار خود تردد داشته باشند.


شایان‌ ذکر است در ادامه این جلسه مسئولین ورزش سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه نقطه نظرات و مشکلات ورزشی کارکنان خود پرداختند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر