29 خرداد 1398 - 14:04
مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

عزم جزم برای حمایت گسترده تر از احداث تاسیسات مدرن گلخانه‌ای

مدیرعامل بانک کشاورزی از تصمیم جدی این بانک برای تحقق شعار رونق تولید و حمایت دوچندان و مشارکت گسترده در احداث تاسیسات مدرن گلخانه ای در سراسر خبر داد.
کد خبر : ۱۰۱۱۰۴
خدارحمی2303

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدی بانک کشاورزی برای تحقق شعار رونق تولید و حمایت دوچندان و مشارکت گسترده در احداث تاسیسات مدرن گلخانه ای در سراسر کشور و اهمیت این مساله سخن گفت.


خدارحمی روز دوشنبه ۲۷ خرداد در نشستی که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، بر اهمیت توجه ویژه به گسترش تاسیسات نوین کشت های گلخانه ای تاکید کرد و گفت: توسعه کشاورزی نوین به ویژه تاسیسات نوین گلخانه ای یکی از راهگشا ترین و کاربردی ترین راهکارهای امروز برای کاهش انواع ریسک های تولید و توزیع ، مدیریت واستفاده بهینه از منابع، بهبود کیفیت محصولات کشاورزی و بازار رسانی بهتر و مناسب تر محصولات است و بانک کشاورزی در سال جاری ، حمایت از این زیربخش را به صورت ویژه در دستور کار دارد.


شایان ذکر است بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۵۳۳۰ میلیارد ریال و از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون نیز مبلغ ۶۶۹ میلیارد ریال تسهیلات کشت گلخانه ای به واجدان شرایط پرداخت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر