30 خرداد 1398 - 09:26
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اعلام کرد:

تغییر مسیر بوروکراسی به ارتقای کیفیت خدمات با بانکداری باز

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: بانکداری باز باعث می‌شود لایه‌های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند.
کد خبر : ۱۰۱۱۳۴
دیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات،‌ مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن بعنوان اولین مشتری بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران در خصوص این بستر نوین از بانکداری گفت: بانکداری باز باعث می شود لایه های مختلف سیستم بانکی با یکدیگر در ارتباط باشند؛ ما در سال های اخیر به لحاظ فکری این حرکت را آغاز و از راههای عملیاتی مختص به خود، خدمات متنوع و تازه ای برای مشتریان فراهم کرده ایم.


محمودرضا خواجه نصیری تصریح کرد: در روزهای تقسیم سود در شرکت، آمار تراکنش ها در شرکت به حدی بالا می رفت که مجبور به آماده باش می شدیم؛ چرا که باید اطلاعات را استخراج و به سیستم بانکی منتقل می کردیم و این پروسه بسیار زمانبر و دست و پا گیر بود و در یک نقطه به دلیل همین مشکلات هم افزایی بین شرکت و بانک متوقف می شد.


وی با اشاره به ویژگی بانکداری باز در رفع مشکل یاد شده گفت: بانکداری باز این امکان را به ما داده است که از این چالش عبور کنیم و به عبارتی بزرگ شویم و حجم تراکنش هایمان از گذشته بیشتر شود؛ با بانکداری باز، تمرکز ما از بروکراسی به ارتقا کیفیت خدمات منتقل می شود.


خواجه نصیری اذعان داشت: این سازوکار، کاملا نظام یافته است؛ با اتصال سیستم ها به یکدیگر، شرکت های واسط تجاری، شرکت های واسط ارزی و سایر هسته های عملیاتی در حوزه های دیگر می توانند لایه ای ایجاد کنند که خدمات بانک را پنج، ده و یا حتی بیست برابر کنند.


محمودرضا خواجه نصیری گفت: به زعم من بانکداری باز، بستر توسعه نظام بانکی را بدون نیاز به ساختار فیزیکی( شعب) فراهم می کند و در این میان بانک توسعه صادرات ایران می تواند با استفاده از این ظرفیت بانکداری باز، علاوه بر کاهش هزینه ها، دایره ارائه خدمات خود را توسعه دهد.


وی ضمن تشکر از دکتر علی صالح آبادی به خاطر همراهی و همدلی در عملیاتی شدن فرایند بانکداری باز گفت: شما همیشه در ارائه خدمات نوین پیشرو بوده اید و امیدواریم در ادامه این هم افزایی، تعامل خوبی را برقرار کنیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر