آمار آخرین هفته خرداد نشان داد:

صعود دسته جمعی متغیرهای بورس

آمارهای منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران حاکی از آن است که در معاملات آخرین هفته خرداد ماه سال ۹۸، همه متغیرهای اصلی تالار شیشه‌ای با رشد دسته جمعی مواجه شده‌اند.
کد خبر : ۱۰۱۱۶۱
بورس

به گزارش ایبِنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده، در پایان معاملات هفته پایانی خرداد ماه سال ۹۸، شاخص کل با ۱.۵۲۷ واحد افزایش معادل ۰.۶۵ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۳۴.۸۷۹ واحد رسید.


بازار اول و دوم


بر اساس این گزارش، شاخص بازار اول با ۱.۵۷۹ واحد افزایش به رقم ۱۷۴.۵۱۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۹۱ واحد افزایش عدد ۴۶۰.۶۶۲ واحد را به ثبت رساند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۰.۹۱ و شاخص بازار دوم  هر دو با ۰.۲۲ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


ارزش کل معاملات اوراق بهادار


از سویی دیگر، در ۵ روز کاری هفته چهارم خرداد ماه، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۸۴.۷۲۹ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل یک درصد کاهش یافته است. در ضمن تعداد ۲۲.۷۱۶ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۲ میلیون و ۲۲ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۴  درصد کاهش و ۱۸ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


وضعیت صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


همچنین نگاهی به آمار منتشر شده نشان می دهد که تعداد ۲۹۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۱۲۹ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۲۱ درصد و ۲۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


جزییات معاملات تالار شیشه ای در هفته آخر خرداد ۹۸





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر