03 تير 1398 - 11:59
مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت خبر داد؛

تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش

مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی را بدون ثبت سفارش در مناطق آزاو در دستور کار داریم.
کد خبر : ۱۰۱۲۶۰
مناطق آزاد

به گزارش ایبِنا، صادق نجفی در دیدار با اعضای فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، افزود: این تصمیم در جهت حمایت همه جانبه از تولید داخل به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی و تحقق رونق تولید گرفته شده است.


وی حمایت از صادرات واحدهای تولیدی صادرات‌گرا را برنامه دیگر وزارت صمت در سال رونق تولید دانست و تصریح کرد: در همین راستا ارایه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.


مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به برنامه های وزارت صمت در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: هدفگذاری ۳۲ میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات به ۱۵ کشور همسایه و نزدیک به کشورمان را امسال در برنامه کاری خود داریم.


نجفی در پایان اضافه کرد: در همین راستا توانمند سازی و توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط (SME)ها با هدف افزایش صادرات غیرنفتی این واحدها از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی دیگر برنامه وزارت صمت در سال تحقق رونق تولید خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها