03 تير 1398 - 18:18

دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان خراسان جنوبی با استاندار دیدار و گفتگو کرد
کد خبر : ۱۰۱۲۷۸
دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این دیدار تخصیص منابع به‌منظور کمک به ایجاد اشتغال جدید و پایدار در استان همچنین کمک به بنگاه‌های اقتصادی موجود ودرراستای توسعه آنان و افزایش تولید را به‌عنوان یکی از اهداف مهم بانک توسعه تعاون برشمرد.


مهدیان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان طی سال‌های اخیر در قالب طرح‌های مختلف من‌جمله اشتغال فراگیر، روستایی و عشایری از سوی بانک دنبال شده است دراین‌باره افزود: این بانک به‌عنوان بانک عامل دو طرح اشتغال فراگیر و روستایی همیشه در کنار دولت حرکت کرده است و تاکنون توانسته است کارنامه مثبتی در این خصوص از خود به نمایش بگذارد به‌گونه‌ای که در برخی از استان‌ها رتبه اول را در بین سایر بانک‌ها از آن خودکرده است.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تعاون و ایجاد مزیت‌های رقابتی این بخش در سطوح مختلف ملی را باهدف افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی از دیگر رسالت‌های بانک عنوان نمود.


در ادامه معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی پایدارروستایی و عشایری در سطح ملی و استانی، اعتماد و اطمینان دولت در سپردن طرح‌های بزرگ به این بانک را مثمر ثمر ارزیابی نمود.


شایان‌ذکر است پرداخت یارانه سوخت مرزنشینان توسط بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود که مقرر گردید با دستور اکید استاندار این موضوع پیگیری و محقق گردد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر