رشد ۶۹ هزار واحدی شاخص تالار شیشه ای

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۱ روز معاملاتی، ۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۱۳۹۹
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۱ روز معاملاتی تعداد ۲۷۴میلیارد و ۴۳۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۸۵هزار و ۵۵۵میلیارد ریال در ۱۹میلیون و ۴۹۴هزار و ۶۸۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۹۱میلیارد و ۶۰۳میلیون سهم به ارزش ۴۳۶هزار و ۸۵۹میلیارد ریال در ۹میلیون و ۹۰۷هزار و ۵۰۶نوبت در بازار اول؛ ۷۸میلیارد و ۲۲۶ میلیون سهم به ارزش ۲۹۳هزار و ۶۶۵میلیارد ریال در ۹میلیون و ۴۲۱هزار و ۵۱۲نوبت در بازار دوم؛ ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزارا برگه به ارزش ۱۶هزار و ۵۵۱میلیارد ریال در ۶هزار و ۱۷۹نوبت در بازار بدهی، ۱۰۹میلیون و ۱۶۰هزار قرارداد به ارزش ۳۸۱میلیارد ریال در ۲۲هزار و ۹۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۴۷۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۸هزار و ۹۹میلیارد ریال در ۱۳۶هزار و ۵۶۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده تاکنون ۶۹هزار و ۹۱۹واحد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۴۸هزار و ۵۷۸واحد رسیده و رشد ۳۹.۱ درصدی را به ثبت رسانده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۱ هزار و ۸۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۳۷ هزار و ۶۲۲ واحدی هر یک به ترتیب ۳۸.۷ و ۳۹.۹ درصد افزایش را داشته‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر