09 تير 1398 - 13:51

تجلیل از بانک رفاه در مراسم بدرقه کاروان طلایه داران رونق تولید

در آئین بدرقه از کاروان طلایه داران رونق تولید که با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از بانک رفاه به عنوان بانک اجتماعی حامی ورزش کارگری تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : ۱۰۱۴۴۱
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسم بدرقه کاروان کارگران ورزشکار کشور که پنجم تیرماه سال جاری در سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور چهره های مطرح حوزه ورزش از جمله دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، تنی چند از مسئولان عالی وزارتخانه و پیشکسوتان ورزشی، مسئولان بانک رفاه کارگران برگزار شد، از بانک رفاه به منزله بانک اجتماعی حامی ورزش و جامعه کارگری قدردانی و لوح سپاس و تندیس فدراسیون ورزش های کارگری به دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نماینده بانک تقدیم شد.


ششمین دوره رقابت های ورزش های کارگری به میزبانی کشور اسپانیا و در شهر تورتوسا، یازدهم الی شانزدهم تیرماه سال جاری برگزار و کاروان ورزشی ایران متشکل از ۱۴۰ ورزشکار، مربی و سرپرست، نهم تیرماه برای حضور در مسابقات عازم شهر تورتوسای اسپانیا خواهد شد.


کاروان ورزشکار کارگری ایران با نام طلایه داران رونق تولید به مدت یک هفته عازم کشور اسپانیا شده و در دو بخش زنان و مردان با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.


تیم ایران در این دوره از مسابقات در قالب ۱۶ تیم و در ۹ رشته ورزشی دو و میدانی، کشتی فرنگی و ساحلی، کاراته، والیبال ساحلی، پتانک، جودو، تنیس روی میز و شنا حضور می یابد.


گفتنی است، بانک رفاه کارگران طی دوره های گذشته حضور کاروان ورزش کارگری ایران نیز از تیم های کارگری حمایت مالی کرده و حضور تبلیغاتی مؤثر داشته است.


ایران تاکنون سه بار در مسابقات جهانی ورزش های کارگری حضور داشته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر