10 تير 1398 - 11:32
پرداخت تسهیلات تا دو برابر معدل موجودی سپرده

طرح "صبا" بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی مناسب به نیاز مشتریان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانوارها و فعالان اقتصادی، طرح تسهیلاتی "صبا" را معرفی کرد.
کد خبر : ۱۰۱۴۶۶
بانک اقتصاد نوین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در طرح "صبا" تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودی مشتریان پیش‌بینی شده است. در بسته شماره یک این طرح (صبا ۱ و ۲) مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی سپرده خود و تا سقف دو میلیارد ریال، با شرایط آسان تسهیلات دریافت کنند.


متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار، لوازم‌ یدکی و ...، پزشکان و داروسازان (برای تجهیز مطب)، اصناف، کسبه و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین و به ‌طور کلی اشخاصی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس‌اندازشان است می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات برای اعطای تسهیلات به کارمندان خود می‌توانند از شرایط طرح تسهیلاتی "صبا ۱ و ۲" استفاده کنند.


در طرح "صبا ۱ و ۲"، بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری مشتریان در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات تا ۲۱۵ درصد معدل موجودی سپرده‌ها و تا سقف دو میلیارد ریال فراهم شده است. همچنین مدت‌زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است.


همانطور که پیش‌تر گفته شد در طرح صبا، تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت برای مشتریان بانک اقتصادنوین پیش‌بینی شده است که شرایط استفاده از سایر بسته‌ها در روزهای آتی به آگاهی هم‌وطنان عزیز خواهد رسید.


مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس برقرار کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر