11 تير 1398 - 09:48

پرداخت تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون به خسارت دیدگان سیل

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون : بانک توسعه تعاون آماده پرداخت تسهیلات اعتباری به خسارت دیدگان ناشی از حادثه سیل است.
کد خبر : ۱۰۱۵۰۹
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این بانک در آغازین روزهای وقوع حادثه بی سابقه سیل اخیر کشور که منجر به صدمات و خسارات مالی به هموطنان عزیز شده، برابر تکالیف و وظایف حرفه ای و مسئولیت اجتماعی اقدام به اعلام آمادگی برای کمک و پرداخت تسهیلات اعتباری نموده است گفت: برابر این اعلام آمادگی و تعهدات ناشی از آن، بانک توسعه تعاون موضوع را با جدیت پیگیری و علاوه بر برگزاری جلسات با سازمان ها و دستگاههای ذیربط، با کلیه سازمان ها و نهادهای مسئول مکاتبه تا در همین راستا سازمان ها نسبت به معرفی هموطنان و عزیزان واجد شرایط آسیب دیده از حادثه سیل جهت دریافت وام قرض الحسنه به بانک توسعه تعاون اقدام نمایند.


رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استانی این بانک ضمن بیان اهمیت نقش آفرینی بانک توسعه تعاون به عنوان عاملیت اعطای تسهیلات به هم میهنان خسارت دیده در سیل‌های اخیر گفت: بانک توسعه تعاون از ابتدای وقوع این رویداد، بنا به احساس وظیفه انسانی و مبتنی بر تکلیف اداری ابلاغ شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک و جبران خسارت به آسیب‌دیدگان سیل در صحنه حضور داشت. طی بازدیدهای میدانی و رایزنی‌های حضوری با استانداران و مقامات محلی آمادگی بانک برای اعطای تسهیلات جبران خسارت به مقامات مسئول و استانداران اعلام گردید.


مهدیان خاطر نشان کرد: همزمان با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط بانک مرکزی برای ایفای تعهدات نظام بانکی در خصوص جبران خسارت آسیب‌دیدگان، حداکثر مذاکرات و رایزنی‌ها صورت گرفت تا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل، نقشی مناسب در پرداخت تسهیلات به جامعه هدف داشته باشد.


وی در همین رابط افزود : از زمانی که برای این بانک سهمیه تسهیلاتی در نظر گرفته شد مکاتبات لازم با دستگاههای اجرائی مسئول در این زمینه از جمله وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته که به محض دریافت اسامی واجدین شرایط، بانک توسعه تعاون به سهل‌ترین شکل ممکن و به صورت قرض‌الحسنه، به افراد معرفی شده تسهیلات پرداخت خواهدکرد. ضمن آنکه در همین راستا حداکثر مراقبت را در شبکه شعب اعمال می‌نماییم تا معرفی شدگان در سریع‌ترین زمان و در مهلت مقرر،   مبالغ تعیین شده  از سوی دولت و بانک مرکزی را دریافت نمایند.


برچسب ها: توسعه تعاون سیل
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر