12 تير 1398 - 09:12
مدیرعامل پست بانک ایران:

مهمترین وظیفه واحدهای ستادی رفع دغدغه‌های بخش اجراست

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: مهم‌ترین وظیفه واحدهای ستادی رفع دغدغه های بخش اجراست و نگاه ما به اقتصاد روستا باید نگاه بلندمدت باشد.
کد خبر : ۱۰۱۵۴۵
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، به دنبال سفر دکتر شیری نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران به استان آذربایجان شرقی و بازدید از شعب و باجه ها و مطرح شدن مشکلات واحدهای اجرایی در جلسه شورای اداری استان، جلسه بررسی و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات مذکور در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، مدیران امور و سایر مدیران ذیربط تشکیل و نکات عنوان شده توسط واحدهای اجرایی به تفکیک، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برای رفع هر یک راهکارهایی مطرح گردید.


دکتر شیری در این جلسه گفت: مهمترین وظیفه واحدهای ستادی رفع دغدغه های بخش اجراست تا این بخش بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. شیری یکی از بزرگترین پتانسیل های ویژه پست بانک را حضور در مناطق روستایی دانست و افزود: نگاه ما به اقتصاد روستا باید نگاه بلند مدت باشد.


وی تصریح کرد: پست بانک ایران اولین بانکی است که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری بخش های تصدی گری به بخش خصوصی این اقدام را انجام داده و با حفظ وظایف حاکمیتی و نظارتی، بخشی از عملیات اجرایی خود را به ویژه در مناطق روستایی از طریق باجه های بانکی روستائی، از طریق بخش خصوصی واگذار کرده است.


مدیرعامل پست بانک ایران افزود: این بانک با توجه به ظرفیت نیروی انسانی خود و حضور در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند رشد سریعتری را تجربه کند، لیکن لازمه این رشد شفافیت است که بحمدالله توانستیم صورت های مالی را با شفافیت کامل اعلام کنیم.


شیری خاطرنشان کرد: حمایت و همراهی واحدهای ستادی و اجرایی با یکدیگر و درک متقابل دغدغه ها و هم اندیشی با یکدیگر می تواند راهگشا بوده و انگیزه مضاعفی در بدنه بانک ایجاد نماید. وی تاکید کرد: در مواردی که نمی توانیم درخواستی را اجرایی کنیم، دلیل آن را برای واحدهای اجرایی توضیح دهیم تا هیچ گونه شائبه ای در ذهن کارکنان باقی نماند و این امر نیز خود، بخشی از شفاف سازی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر