آمار معاملات هفته گذشته مشخص کرد :

رشد ۱۰ درصدی ارزش معاملات تالار نقره ای

داد و ستدهای تالار نقره ای نشان می‌دهد که ۴۴۰ هزار و ۷۴۹ تن کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در هفته دوم تیر ماه معامله شده که نسبت به هفته قبل، رشد ۱۰ درصدی ارزش معاملات به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۱۰۱۶۳۳
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، جزییات معاملات بورس کالا حاکی از آن است که در هفته گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۱۱ هزار و ۲۲۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۱ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال معامله شد.


بر اساس این گزارش، در این تالار ۲۰۷ هزار و ۲۹۶  تن فولاد، ۲هزار و ۱۶۰  تن مس، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۶۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۲۶ هزار و ۶۶۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۱ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.


افزون بر این، در این تالار ۴۳ هزار و ۱۴۰ تن وکیوم باتوم، ۸۴ هزار و ۷۲۵ تن قیر، ۴۲ هزار و ۴۱۰ تن مواد پلیمری، ۲۵ هزار و ۱۶۶ تن مواد شیمیایی، ۵۷۸ تن عایق رطوبتی، ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۹۰ تن سلاپس واکس و ۹۵۰ تن گوگرد معامله شد.


از سویی  دیگر، تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی هفته مذکور شاهد معامله یک هزار و ۹۶۱ تن خرمای استعمران بود و ۹۰۰ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا معامله شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها