16 تير 1398 - 09:18

بازاریابی همه جانبه، دستور کار جاری بانک ملی ایران

بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است.
کد خبر : ۱۰۱۶۵۷
اخبار بدون عکس بانک ملی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک هم اکنون خدمات بسیار گسترده و نوینی به مشتریان خود ارائه می دهد، به طوری که بازارهای کمتر شناخته شده اما با اثرگذاری بالا نیز از این خدمات بهره می برند.


صدور ضمانتنامه ارزی و و ریالی، تسهیلات خرید دین، طرح ویژه مسکن و صندوق های اجاره ای، تنها بخشی از خدمات معمول و رایج قابل ارائه در واحدهای بانک ملی ایران است. با این حال کسب و کارهای جدید نیز هدف خدمات تازه بانک قرار دارند، به طوری که در همکاری با آنها هم منافع بانک و هم منافع صاجبان این کسب و کارها به طور همزمان تامین می شود.


استارت آپ ها که با هزینه های کم، خدمات قابل توجهی ارائه می دهند، اکنون مورد حمایت بانک ملی ایران هستند؛ نمونه آنها، سامانه سککوک است که بیش از شش هزار و ۴۵۰ کسب و کار را به خود جذب کرده است. همچنین بانک آفیسر با بیش از ۱۱ هزار کاربر، اکنون به یکی از پرطرفدارترین خدمات بانک تبدیل شده است.


ملی بازار، ملی فاند، برداشت مستقیم و بام سازمانی و شرکتی نیز ابزارهای نوین بانک ملی ایران برای ورود به بازارهای جدید هستند که به مرور نقش آنها در کسب و کارهای جدید نمایان خواهد شد.


بانک ملی ایران دیرزمانی است که از انحصار در بازارهای سنتی خارج شده و همزمان با بروز و ظهور بازارهای جدید، ابزارهای متناسب با فعالیت در آن را طراحی و پیاده سازی کرده است.
طبیعی است که در چنین شرایطی، حرکت به سمت خدمات نو با شکل و شمایل تازه مبتنی بر ابتکار و خلاقیت، می تواند دامنه فعالیت بانک را حتی به بیرون از مرزهای شناخته شده کنونی توسعه دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر