16 تير 1398 - 11:23

ثبت ۵۲ میلیون تراکنش توسط پست بانک در سه ماهه اول سال

مدیرعامل پست بانک ایران از انجام ۵۲ میلیون تراکنش مالی در طی سه ماهه اول جاری از طریق خدمات حضوری و غیر حضوری در این بانک و کاهش سفر روستاییان به شهر برای دریافت خدمات بانکی خبر داد.
کد خبر : ۱۰۱۶۶۷
بهزاد شیری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بهزاد شیری در نشست مدیران کل امور روستائی و شوراهای استانداری های کشور با حضور  محمد امید، معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: گستردگی حضور پست بانک ایران  درسطح کشور یک باور سازمانی است که در راستای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم جهت مهاجرت زدائی، ایجاد اشتغال پایدار و رونق و توسعه اقتصادی در این بانک نهادینه شده است.


مدیرعامل پست بانک ایران افزود:  پست بانک ایران برای ارائه خدمات به روستائیان نگاه مالی به خدمات را در درجه دوم قرار داده ایم و نگاه اول این بانک رونق اقتصاد روستائی کشور است. وی تاکید کرد:در طی سه ماه اول سال جاری از طریق خدمات حضوری و غیرحضوری ۵۲ میلیون تراکنش مالی انجام شده و این حجم از تراکنش‌های مالی به معنای این است که طی این سه ماه، ۵۲ میلیون سفر از روستا به شهر مدیریت شده و خدمات بانکی نقش مهمی در کاهش سفرهای غیر ضرور از روستاها به شهر داشته است که نکته مهمی به شمار می‌رود.


مدیرعامل پست بانک ایران خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بانکی توسط پست بانک به روستائیان سالانه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی در پی دارد و باید خدمات بانکی از طریق زیرساخت بانکداری الکترونیک در روستاها و مناطق محروم رشد پیدا کند تا ضمن توسعه اقتصاد، نیازهای مالی و بانکی روستاییان تامین شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر