16 تير 1398 - 14:30

اولین رویداد رسمی مرکز نوآوری ایران‌زمین برگزار شد

اولین رویداد رسمی مرکز نوآوری ایران زمین با میزبانی این بانک صبح امروز برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۱۶۸۵
ایران زمین

به گزارش ایبِنا، «مرکز نوآوری ایران‌زمین» که به همت بانک ایران زمین و شتاب دهنده نوتاش با هدف جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه شروع به فعالیت کرد، اولین رویداد رسمی خود را با حضور مدیران ارشد این بانک و فعالین اکوسیستم استارت‌آپی در حضور اصحاب رسانه کشور برگزار کرد.


در این رویداد که با استقبال خوب اهالی رسانه و مدیران بانکی و فعالین استارت‌آپی کشور مواجه شد داستان شکل‌گیری این مرکز توسط مدیران آن روایت و درباره اهداف آتی این مرکز برای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور بحث و تبادل نظر شد.


این مرکز که از نیروی انسانی متخصص و مجرب برخودار است در حوزه‌های فین‌تک، سرگرمی، گردشگری و اینترنت اشیاء با رویکردی متفاوت به استارت‌آپ‌ها خدمات ارائه می‌دهد. مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین در مورد دلایل راه‌اندازی این مرکز، گفت: با توجه به نیاز استارت‌آپ‌ها و تجربه چند ساله شتاب دهنده نوتاش، تصمیم گرفتیم با رویکردی متفاوت و نو، حمایت از استارت‌آپ‌ها را ادامه دهیم تا بتوانیم شاهد رشد روز به روز در فضای کسب و کار ایران باشیم.


وی با اشاره به وجه تمایز این مرکز با دیگر مرکزهای شتاب دهی ادامه داد: ما در مرکز در تمام مراحل، اعم از پیش‌شتاب‌دهی، شتاب دهی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کنیم و استارت‌آپ‌ها در هر مرحله‌ای که باشند، پس از بررسی در تیم فنی مرکز، می‌توانند از امکانات این مکان برای ادامه فعالیت خود استفاده کنند.


حسینی با بیان اینکه تیم‌های انتخابی می‌توانند از مزایای ارتباطات هلدینگ بانک ایران زمین و تفاهم‌نامه‌هایی که توسط مرکز با مراکز علمی، آموزشی و فن‌آوری امضا شده برای رشد، گسترش و موفقیت خود در بازار استفاده کنند افزود: در این مرکز با فراهم کردن امکاناتی نظیر زیرساخت آموزشی قوی، فضای کار برای تیم‌ها، گروه مشاوران و منتورینگ مرتبط با هر حوزه و شبکه ارتباطی گسترده، می‌کوشیم به رشد و تحول ایده‌های تیمی کمک کنیم.


عضو هیات‌ مدیره شتاب دهنده نوتاش در پایان گفت: افتتاحیه رسمی مرکز با حضورفعالین اکوسیستم کارآفرینی و مدیران بانک‌ها در هفته دوم تیرماه برگزار خواهد شد و برای دعوت از فعالین حوزه استارت‌آپی کشور و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.


گفتنی است، مرکز نوآوری ایران زمین مکانی است که در آن ایده‌های نوآورانه و خلاقانه با تمرکز بر حوزه‌های فین تک، سرگرمی، گردشگری و IOT برای رشد و پیشرفت مورد حمایت مالی، دانشی و تجاری‌سازی قرار می‌گیرند.


صاحبان ایده‌‏ و کسب‌ و کارهای استارت‌آپی، در خصوص نحوه آموزش و تعامل و همکاری با این مرکز می توانند به آدرس سایت مرکز نوآوری ایران‌ زمین به نشانی http://www.izicenter.ir/ مراجعه کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر