روز داغ سهامداران در حافظ

شاخص بورس روز جاری با رشد بیش از ۲۸۰۰ واحدی در پایان معاملات به ۲۴۹ هزار و ۲۵۲ واحد رسید تا سهامداران روز پُرحرارتی را در تالار حافظ تجربه کنند.
کد خبر : ۱۰۱۷۱۹
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.


رشد شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۸۰۵ واحد رشد معادل ۱.۱۴ درصد به ۲۴۹ هزار و ۲۵۲ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۷۸۶ واحد افزایش معادل ۱.۱۴ درصد به ۶۹ هزار و ۹۱۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۲۶۰ واحد افت معادل ۲.۱۰ درصد به ۶۱ هزار و ۳۱۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۸۵۷ واحد رشد، معادل ۲.۱۰ درصد به ۴۱ هزار و ۷۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۱۱۰ واحد رشد، معادل ۱.۱۲ درصد به ۲۷۹ هزار و ۸۰۶ واحد، شاخص بازار اول با ۲۱۲۳ واحد افزایش معادل ۱.۱۶ درصد به ۱۸۴ هزار ۴۹۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۳۲۷ واحد صعود معادل ۱.۰۹ درصد، به ۴۹۲ هزار و ۳۶ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۷ نماد « فولاد با ۲۷۹ واحد، فارس با ۲۲۸ واحد، پارس با ۲۲۵ واحد، وامید با ۲۲۳ واحد، کگل با ۲۰۴ واحد، کچاد با ۱۴۲ واحد و وپاسار با ۱۰۴ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.   


افزایش شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۲۱۲۱ واحد صعود معادل ۵ درصد به ۴۴ هزار و ۵۴۶ واحد، محصولات چرمی با ۱۸۰ واحد افزایش معادل ۴.۸۰ درصد به ۳ هزار و ۹۴۵ واحد، محصولات کاغذ با ۲۲۹۶ واحد صعود معادل ۴.۶۴ درصد به ۵۱ هزار و ۷۶۴ واحد، انبوه سازی با ۴۸ واحد رشد معادل ۳.۴۵ درصد به یک هزار و ۴۶۲ واحد، مواد دارویی با ۸۷۵ واحد افزایش، معادل ۳.۴۲ درصد به ۲۶ هزار و ۴۵۶ واحد، منسوجات با ۹۶ واحد رشد معادل ۳.۳۹ درصد به ۲ هزار و ۹۴۹ واحد، کاشی و سرامیک با ۲۰۴ واحد افزایش معادل ۳.۲۷ درصد به ۶ هزار و ۴۵۹ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص میکند: قیمت سهام نمادهای «برکت، وساخت، ددام، شفارس، ثامان، کفپارس و کماسه» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «لابسا، دانا، زپارس، غدام، پدرخش، بکاب و فجام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۸۲ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۱۲۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۶ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان رسید.


وضعیت نماگرهای تالار شیشه ای



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر