17 تير 1398 - 16:02
رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران گفت:

رشد ۸۰ درصدی صدور ضمانت نامه بانکی در شعبه تبریز

طی سه ماهه اول سال جاری شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران، ۳۳۴ میلیون ریال، انواع ضمانت نامه برای صادرکنندگان صادر کرده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است
کد خبر : ۱۰۱۷۲۴
رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات ایران گفت:
به گزارش ایبِنا ، حسین حسین پور فت: پس از انقلاب اسلامی لزوم وجود سازمانی در کشور که بتواند کمبود یک نهاد مالی معتبر و موجه در بخش صادرات و واردات کشور را برطرف سازد، احساس می شد؛ با آغاز به کار بانک توسعه صادرات در سال ۱۳۷۱، به صورت هدفمند اقدام برای حمایت از صادرات کشور در دستور کار این بانک قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شعبه تبریز در سه ماهه نخست سال جاری ۴۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.


حسین پور افزود: طی سه ماهه اول سال جاری این شعبه ۳۳۴ میلیون ریال، انواع ضمانت نامه برای صادرکنندگان صادر کرده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.


وی اعلام کرد:شعبه بانک توسعه صادرات در تبریز با هماهنگی مدیران ستادی این بانک بر اساس هدف گذاری های مقرر، آماده تامین سرمایه درگردش کلیه صادرکنندگان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی است.


حسین پور بیان داشت: فرایند عملکرد بانک توسعه صادرات در طول سال های گذشته نمایانگر این واقعیت است که بانک توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را با ارائه خدمات با کیفیت در اسرع وقت جلب و علاوه بر این بانک توسعه صادرات توانسته جایگاه خود را در سطح بین المللی نیز پیدا کند.


رئیس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات بیان داشت: امکانات بالقوه تولید و صدور کالا در کشور می تواند با اتکا به خدمات مالی و جانبی بانک تخصصی توسعه صادرات ایران بالفعل درآمده و به جایگاه شایسته خود در بازارهای جهانی دست یابد.


به گفته حسین پور بر اساس آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، صادرات سال گذشته این استان بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بوده که پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۸ به ۳ میلیارد دلار برسد


به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شعبه بانک توسعه صادرات ایران در تبریز در طرح های صادراتی شرکت های خاک چینی ایران و شیرین وطن، دو واحد تولیدی صنعتی بزرگ صادرات محور استان مشارکت داشته است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر