17 تير 1398 - 18:06

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به کاروان ورزش کارگری

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی موفقیت کاروان ورزش کارگری را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۰۱۷۳۴
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران،


متن پیام به شرح زیر است:


                                                                                                                                                  بسم الله الرّحمن الرّحیم


بدین وسیله موفقیت شکوهمند کاروان طلایه داران رونق تولید در مسابقات جهانی اسپانیا را محضر تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه کارگران معزز و گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


حضور مقتدرانه برادران و خواهران ورزشکار جامعه کارگری و کسب دستاوردهای مثال زدنی این عزیزان و همچنین اهتزاز پرچم میهن سرفراز، مایه مباهات و غرور ملی تمامی آحاد کشور در صحنه بین المللی را رقم زد و بار دیگر شایستگی این قشر از جامعه به اثبات رسید.


خداوند سبحان را شاکریم که به مولدترین و شریف ترین قشر جامعه تعلق و تعهد داریم و در مسیر خدمت رسانی به این جامعه معظم از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنیم. همچنین بر خود می بالیم که در این دوره از مسابقات بانک رفاه کارگران با اعزام تیم های دو و میدانی و کاراته که بحمداله با کسب مدال های متعدد و ایستادن بر سکوی نخست مسابقات جهانی ورزش های کارگری، برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات خود افزود.


موفقیت کاروان طلایه داران رونق تولید در سالی که مزین به نام رونق تولید است، شور و حلاوتی مثال زدنی در بین تمامی اقشار به ویژه جامعه کارگری پدید آورده است که انشاء الله کلیه اعضای این جامعه معزز و تلاشگر با تمام توان و انرژی در خدمت اهداف کلان کشور و یاریگر چرخ های عظیم تولید و صنعت باشند.


در مسیر خدمت رسانی به جامعه کارگری و پیشبرد اهداف و نیات خیرخواهانه این بخش از جامعه مصمم و ثابت قدم خواهیم بود و بسیار خرسندیم که این عزیزان در کشور اسپانیا، نام و نشان بانک خود را به همراه دارند. این همراهی مایه مباهات و فخر بانک رفاه کارگران است.


باردیگر این دستاوردهای گرانسنگ را خدمت ملت غیور ایران اسلامی، کارگران معزز تولیدگران و فعالان عرصه کار و تولید تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تداوم سرفرازی ها و افتخار آفرینی های تمامی آحاد مردم عزیز به ویژه کارگران ورزشکار را در عرصه های ملی و بین المللی مسئلت دارم.


                                                                                                                                                                                         محمد علی سهمانی


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر