18 تير 1398 - 16:53

برای تحقق اهداف سند توسعه تعاون،تقویت بانک توسعه تعاون الزامی است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف سند توسعه تعاون، تقویت بانک توسعه تعاون الزامی است.
کد خبر : ۱۰۱۷۷۹
برای تحقق اهداف سند توسعه تعاون، تقویت بانک توسعه تعاون الزامی است

به گزارش ایبِنا، عباسی  صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون در مرکز همایش‌های صداوسیما گفت: برای تحقق سهم واقعی تعاون در اقتصاد، پیش‌نیازهای زیادی وجود دارد که باید از سوی دولت پیگیری و محقق شود که تقویت بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای این بخش بسیار ضروری به نظر می‌رسد.


همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برنامه فعلی دولت برای واگذاری هجده بنگاه مهم به بخش غیردولتی از جامعه تعاون دعوت نمود تا از طریق تشکیل تعاونی سهام عام فراگیر، مالکیت و مدیریت این بنگاه‌ها را برعهده‌گرفته و به سهم واقعی خود در اقتصاد دست یابند.


الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بابیان اراده دولت برای کاهش اتکا به منابع نفتی و مردمی نمودن اقتصاد، لزوم حضور بیش‌ازپیش تعاونی‌ها را در عرصه‌های اقتصادی به‌عنوان یک ضرورت عنوان نمود.


گفتنی است مراسم بزرگداشت روز جهانی تعاون با حضور اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی، مقامات دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و برخی روسا و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار گردید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر