آمار معاملات هفته سوم تیر نشان داد:

ادامه روند صعودی تالار شیشه‌ای

آمار منتشر شده معاملات از سوی بورس اوراق بهادار تهران در پایان هفته سوم تیر ماه مشخص کرد که شاخص کل، ارزش و حجم معاملات در یک روند صعودی قرار داشته‌اند.
کد خبر : ۱۰۱۸۶۴
طرح

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۹ تیرماه ۹۸، شاخص کل با ۶۷۸ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۲۴۹.۶۲۲ واحد رسید.


افزایش ۳ درصدی شاخص کل هم وزن


بر اساس این گزارش، در هفته گذشته شاخص کل هم وزن با ۱.۹۳۷ واحد افزایش با  ۳ درصد رشد روبرو شد و به رقم ۶۱.۸۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۰۷ واحد افزایش به رقم ۱۸۵.۰۳۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹ واحد کاهش عدد ۴۹۱.۵۶۷ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب درصد تغییر شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم  نسبت به هفته قبل ثابت ماند.


ارزش کل معاملات اوراق بهادار


گفتنی است، در ۵ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۶۵.۱۵۲ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۴۸ درصد افزایش یافت. در ضمن تعداد ۱۷.۸۰۸ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۴۲۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴۹  درصد و ۲۲ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


نگاهی جزیی به اطلاعات داد و ستد های در هفته سوم تیر ماه حاکی از آن است که  تعداد ۴۹۰ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵.۱۰۹ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۲۶ درصد و ۲۵ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


جزییات دادوستد سهام در هفته سوم تیر ماه ۹۸





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر