26 تير 1398 - 10:03
صیدی در گفتگو با ایبِنا مطرح کرد؛

تفاهمنامه بانک صادرات و اتاق تهران/ تحریک تقاضا برای رونق تولید

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تشریح جزییات تفاهمنامه همکاری این بانک با اتاق بازرگانی تهران گفت: این تفاهمنامه در چارچوب طرح طراوت امضا شد و هدف از آن تحریک تقاضای کل برای رونق تولید است.
کد خبر : ۱۰۲۰۶۷
حجت الله صیدی

حجت الله صیدی در گفتگو با ایبِنا درباره تفاهم نامه اخیر همکاری بین بانک صادرات ایران و اتاق بازرگانی تهران، گفت: براساس این تفاهم نامه، بانک صادرات ایران خدماتی را به ویژه در زمینه افزایش سطح اعتباردهی به بنگاه ها به اتاق بازرگانی تهران و اعضای آن ارائه خواهد کرد.


وی هدف از ارائه این خدمات را کمک به بنگاه ها با توجه به تنگناهای مالی و نقدینگی آنها در چارچوب طرح طراوت بانک صادرات ایران عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح طراوت، گردش مالی بنگاه ها هم در زمینه سرمایه در گردش و هم در زمینه طرح های توسعه ای بهبود خواهد یافت و از سوی دیگر به کل زنجیره تولید و خدمات تولیدی کمک خواهد شد.


صیدی در خصوص صدور کارت های اعتباری برای اشخاص حقیقی و حقوقی در چارچوب طرح طراوت و همچنین تفاهم نامه امضا شده با اتاق بازرگانی تهران نیز خاطرنشان کرد: صدور کارت های اعتباری بخشی از طرح طراوت است.


وی با بیان اینکه رونق تولید دارای دو وجه کمک به تولیدکننده و مصرف کننده است، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، تحریک تقاضای کل و بالا بردن تقاضا برای مصرف کننده است. کارت های اعتباری در جهت تقاضا و برای مصرف کنندگان از سوی بانک صادرات صادر می شود که این امر در نهایت باعث بالا رفتن تقاضا و در نهایت رونق عرضه خواهد شد.


مدیرعامل بانک صادرات افزود: کارت های اعتباری در چارچوب طرح طراوت برای اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین اصناف و شرکت های مصرف کننده صادر خواهد شد و از طرف مقابل، به تولیدکنندگان نیز در قالب اعتبارات اسنادی و تنزیل اعتبارات کمک خواهد کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر