مدیرعامل بیمه تجارت نو در گفت و گو با ایبِنا:

تعامل صنعت بیمه با سه قوه باید تقویت شود

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به نقش و اهمیت دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در تحولات صنعت بیمه بر لزوم برقراری تعاملات مناسب با سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه برای پیش برندگی صنعت بیمه تاکید کرد.
کد خبر : ۱۰۲۰۷۸
بیمه تجارت نو

نیما نوراللهی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا در خصوص انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: با توجه به رسالت سندیکای بیمه گران برای ایجاد همگرایی بین شرکت های بیمه در سطح اقتصاد کشور، دبیرکل نقش مهم و به سزایی را می تواند در این زمینه داشته باشد.


وی یکی از شاخصه های مهم دبیرکل را شناخت مناسب از صنعت بیمه توصیف کرد و افزود: یکی دیگر از شاخصه های دبیرکل آن است که در فضای سیاسی و اقتصادی وی را بشناسند و بتواند به ویژه با سه قوه تعاملات خوبی را برقرار کرده و برای صنعت بیمه پیش برندگی داشته باشد.


مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به کارنامه دبیران کل سندیکای بیمه گران در دوره های مختلف اظهار داشت: در گذشته دیده ایم که هر زمان دبیرکلی حائز شرایط در سندیکا قرار داشته، قوانین خوبی از مجلس برای صنعت بیمه بیرون آمده و تعامل مناسبی نیز با دولت و قوه قضاییه برقرار شده است.


انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران به زودی برگزار خواهد شد و تاکنون دست کم شش نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.


نوراللهی همچنین درباره ابطال فرمول بیمه مرکزی برای محاسبه خسارت خودروهای غیرمتعارف توسط هیات دیوان عدالت اداری گفت: این موضوع بسیار جدی است و کمیته تخصصی اتوموبیل سندیکای بیمه گران در حال کار بر روی آن است و باید اجازه دهیم تا نتیجه بحث های آنها مشخص شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر