26 تير 1398 - 15:44

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود.
کد خبر : ۱۰۲۰۹۰
کارت سوخت

به گزارش ایبِنا به نقل از ایسنا، استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه اجباری شده و طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده نفتی برای تامین کارت سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد و همه افرادی که به هر عنوانی کارت سوخت ندارند می‌تواند با مراجعه به پلیس +۱۰ تقاضای صدور کارت کنند.


همچنین طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در نهم خرداد ماه آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی، صادر می‌شود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.


این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد. همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقباً اعلام می‌شود) برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.


برچسب ها: بنزین کارت سوخت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر