معامله ۹۶۶ هزار میلیارد ریالی در بازار سهام

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۷۵ روز معاملاتی، بالغ بر ۳۲۱ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۹۶۶ هزار میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
کد خبر : ۱۰۲۱۳۰
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۷۵ روز معاملاتی تعداد ۳۲۱ میلیارد و ۶۷۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹۶۶ هزار و ۳۵ میلیارد ریال در ۲۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۵ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۲۶میلیارد و ۳۱۶میلیون سهم به ارزش ۵۱۳هزار و ۸۷۳میلیارد ریال در ۱۱میلیون و ۸۹۶هزار و ۳۱۲نوبت در بازار اول؛ ۹۰میلیارد و ۵۵۰میلیون سهم به ارزش ۳۷۰هزار و ۸۵۵میلیارد ریال در ۱۲میلیون و ۳۴۸هزار و ۸۷۴نوبت در بازار دوم؛ ۳۱میلیون و ۷۰۰هزار برگه به ارزش ۳۰هزار و ۳۸۳میلیارد ریال در ۷هزار و ۸۰۹نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۱۱هزار قرارداد به ارزش ۶۰۹میلیارد ریال در ۳۱هزار و ۵۷۵نوبت در بازار مشتقه و ۴میلیارد و ۶۴۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۰هزار و ۳۱۶میلیارد ریال در ۱۷۵هزار و ۴۳۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۶۸هزار و ۱۳۱واحد رشد را به ثبت رسانده و با افزایشی معادل ۳۸درصد به ارتفاع ۲۴۶هزار و ۷۹۰واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۴۸هزار و ۵۰۶واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۴۳هزار و ۲۹۷واحدی به ترتیب ۳۶ و ۴۲ درصد افزایش داشته‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر