29 تير 1398 - 13:25

ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امور اعتباری بانک رفاه با مشتریان

بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور اعتباری بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۱۰۲۱۶۲
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، خانلری مدیر امور اعتباری بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.


مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز یکشنبه مورخ ۹۸.۴.۳۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۲با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر