31 تير 1398 - 15:56

برنامه‌های ویژه ارائه محصول در بستر IPG از سوی ایران کیش

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش گفت: با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، ایران کیش تمرکز بیشتری دراین بستر خواهد داشت.
کد خبر : ۱۰۲۲۷۹
ایران کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی ایران کیش، بهزاد علیپور در خصوص برنامه‌های ایران کیش گفت: با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، تمرکز بیشتری دراین بستر خواهیم داشت.


معاون فناوری اطلاعات ایران کیش  با بیان اینکه دراین نمایشگاه ایران کیش با ارائه نرم افزار پات و تمامی ویژگی ها و مزایای آن حضور یافته است گفت: انواع دستگاه های  POSو PCPOS و MPOS   و صندوق فروشگاهی  را در این نمایشگاه در نسخه هایی با کیفیت بهتر ارائه داده ایم.


علیپور با اشاره به اینکه امسال در غرفه ایران کیش  در نمایشگاه الکامپ محصولات ایران کیش با ارتقای کیفیت عرضه شده، گفت : ایجاد زیر ساخت های جدید برای آنکه بتوان کیفیت محصولات، نحوه ارائه خدمات و نحوه مدیریت بر پیشرفت پروژه‌های جدید و فعلی را از لحاظ شاخص‌های مختص به حوزه آی‌تی بهبودبخشید در نظر گرفته شده است. همچنین در زمینه ارائه خدمات و SLA تلاش می ‌کنیم که پایداری و حفظ بهتری برای محصولات و خدمات شرکت داشته باشیم با در نظر گرفتن این‌که شرکت ایران کیش یک شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات است، این اتفاق می تواند در رضایت‌مندی مشتریانمان تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.


وی اظهار کرد: خبرهای خوبی درارتباط با پات داریم و در صندوق فروشگاهی با فروشگاه های زنجیره ای بزرگ گفتگوهایی شده است که اخبار آن را واحد توسعه بازار و معاونت کسب و کارهای نوین خواهد داد. از لحاظ فنی، روی صندوق فروشگاهی چه درحوزه نرم افزاری و سخت افزاری کارهای مثبتی انجام شده است که با سیستم های پرداخت ما قابل عرضه است .


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر