01 مرداد 1398 - 10:31

امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک سرمایه بدون نیاز به کارت

مشتریان بانک‌سرمایه می‌توانند از طریق ثبت درخواست در اینترنت بانک سرمایه از امکان «برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک سرمایه بدون نیاز به کارت» بهره‌مند شوند.
کد خبر : ۱۰۲۲۹۶
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به دنبال گام‌های موثر این بانک در ارائه سرویس‌های جدید در حوزه پرداخت و دریافت وجوه، به تازگی سرویس «برداشت وجه بدون کارت» جهت برداشت وجه بدون کارت از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌سرمایه در اختیار مشتریان ارجمند قرار گرفته‌است.


برای استفاده از این خدمت، لازم است مشتری با ورود به سامانه اینترنت بانک خود، از بخش «انتقال وجه»، گزینه «برداشت وجه بدون کارت» را انتخاب نموده و با ورود به بخش «برداشت وجه» نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی و ثبت مبلغ قابل برداشت (تا سقف روزانه ۲ میلیون ریال) اقدام نمایند تا «شناسه برداشت وجه» برای شخص گیرنده وجه ارسال شود.


در ادامه، شخص گیرنده وجه می‌تواند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌سرمایه و بدون نیاز به کارت، از منوی «خدمات بدون کارت» سرویس «برداشت وجه بدون کارت» را انتخاب نموده و با وارد کردن «شناسه برداشت وجه» (که از طریق پیامک دریافت نموده) و «رمز برداشت تولید شده» (که مستقیما از صاحب حساب دریافت می‌کند)، مبلغ موردنظر را برداشت نماید.


در صورتی که مشتریان بانک‌سرمایه از صدور مجوز «برداشت وجه بدون کارت» برای شخص دیگر منصرف شده باشند، می‌توانند از طریق اینترنت‌بانک درخواست برداشت بدون کارت خود را قبل از زمان انقضا (۱۰دقیقه از زمان ثبت درخواست) لغو نموده یا پیامک مربوط به ارسال شناسه برداشت وجه را مجددا برای شخص دریافت کننده وجه ارسال نمایند.


مشتریان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir مراجعه کرده و یا با صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳ تماس حاصل نمایند.



راهنمای کاربری استفاده از این سرویس برای مشتریان گرامی از طریق فایل پیوست نیز قابل دریافت است.



دانلود فایل سند
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر