03 مرداد 1398 - 13:51

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به اتفاق هیئت همراه از تعدادی از شعب این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
کد خبر : ۱۰۲۳۹۱
بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب استان کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ححت الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل که به اتفاق هیئت همراه جهت بازدید آژ تعدادی طرح‌های اقتصادی شهرستان‌های گچساران و باشت و شرکت در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گچساران به استان کهکیلویه و بویر احمد عزیمت کرده بود از نزدیک شعبه شهرستان گچساران، شعبه مرکزی، شعبه شهید مطری، شعبه شهید چمران را بازدید و با کارکنان شعب گفتگو کردند.


گفتنی است مهدیان در بازدید از شعب، بر مردمداری و درک نیازهای مالی و اعتباری متقاضیان و تلاش در سرعت بخشی ارائه خدمات تاکید کرد.


.قابل‌ذکر است در بازدید از شعبه گچساران غلامرضا تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون برنامه بودجه مجلس و در بازدید از شعب شهرستان یاسوج نیز غلامعلی محمد زارعی نماینده مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.


گفتنی است در ادامه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی و سید مهدی میراب‌باشی مدیر اداره شعب استان کهکیلویه و بویراحمد با غلامعلی محمد زارعی نماینده مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند نماینده مردم یاسوج عملکرد بانک توسعه تعاون را مطلوب و تغییر ارائه خدمات و نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون را کاملاً ملموس و درخور تقدیر یاد کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر