05 مرداد 1398 - 13:14

شانست رو امتحان کن!

با تکمیل موجودی و شرکت در چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، شانس خود را برای برنده شدن ۹۱ کمک هزینه خرید مسکن و دیگر جوایز ارزنده امتحان کنید.
کد خبر : ۱۰۲۴۳۸
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۳۱ مردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب و یا افزایش موجودی برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است. با شرکت در این دوره از قرعه‌کشی می توانید علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی و مشارکت در توسعه خیر جمعی، یکی از ۹۱ برنده خوش شانس کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن باشید.


علاوه بر جوایز ویژه کمک هزینه خرید واحد مسکونی، ۲۹۱ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، ۳۹۱ کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی ازدواج و ۵۹۱ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز برای پاسخ به خیر اندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.


همچنین یک هزار و ۹۱ کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی و ۷۵۰ هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی از دیگر جوایز چهلمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.



باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر