06 مرداد 1398 - 08:09

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت ومعدن درپی درگذشت دکتر پاشایی فام

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در پیامی درگذشت دکتر رامین پاشایی فام از مدیران تاثیرگذار و خوشنام نظام بانکی کشور را تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۰۲۴۵۵
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری در این پیام آورده است:
گوهر از خاک بر آرند و عزیزش دارند/ بخت بد بین که فلک گوهر ما برده به خاک
خبر درگذشت دکتر رامین پاشایی فام، از مدیران با سابقه نظام اقتصادی و همکار عزیزمان در بانک ایران و اروپا سخت و جانکاه بود و موجب تأسف و تأثر بسیار اینجانب و همکاران در بانک صنعت و معدن گردید.
دکتر پاشایی فام در تمام دوران حیات پر برکت و کوتاه خود همواره در پی استقرار و تثبیت نظام بانکی از هیچ کوششی فروگذار ننموده و دلسوزانه و مدبرانه و با ژرف اندیشی و هوش سرشار خود در راستای اعتلای نظام اقتصادی گام برداشته و منشا اثر و تغییرات عمده ای در نظام بانکی کشور بوده است.
وی با کارنامه درخشانی که در همه مقاطع و سطوح مدیریتی به خصوص در زمان مدیرعاملی بانک ایران و اروپا داشت، توانست اقدامات بسیار اثر بخش و تاثیرگذاری را در دوران تحریم ها و پس از برجام در جهت کمک به شکوفایی اقتصاد کشور از خود به یادگار بگذارد که اثرات و برکات آن همچنان مشهود است.
بدون تردید مرحوم دکتر رامین پاشایی فام از نیکنامان عرصه بانکداری بوده و دریغا که از بین ما رفت تا بانکداری کشور یکی از برجسته ترین سرمایه های خود را از دست بدهد.
اینجانب مصیبت وارده را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، همکاران نظام اقتصادی و بانکی کشور و به خصوص همکاران عزیزم در بانک صنعت و معدن و بانک ایران و اروپا تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته غفران و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر