05 مرداد 1398 - 19:20

برنامه ویژه وزارت کار برای رفع چالش‌های استارت آپ‌ها

وزیر کار عنوان کرد: یک کارگروه در وزارت کار به صورت جدی چالش‌ها و مشکلات کسب و کارهای استارت‌آپی را در حال بررسی است تا بتوان از طرفیت‌های اقتصاد هوشمند استفاده کرد.
کد خبر : ۱۰۲۴۶۱
محمد شریعتمداری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی در همایش آینده کار و کارآفرینی با اشاره به تحولات جهانی در حوزه کار گفت: شرایط در کشور به گونه‌ای است که باید هر چه سریع تر به سوی اقتصاد دانش بنیان و هوشمند گام برداشت که در همین راستا نیز باید برخی زیرساخت‌ها را فراهم کرد.


وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شکوفایی و نوآوری در اقتصاد کشور دولت باید جوان و استارت آپی باشد تا سریع تر موانع از بین برود و این اقتصاد گسترش پیدا کند.


شریعتمداری با بیان اینکه در حوزه مهارت نیازمند تغییراتی هستیم، افزود: باید مهارت و موضوع آموزش مهارت در حوزه نظام آموزشی کشور به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد تا مسئله دانشجویان بیکار با رفع نیازهای کشور متناسب با مهارت‌ها رفع شود.


وزیر کار تاکید کرد: یک کارگروه در وزارت کار به صورت جدی چالش‌ها و مشکلات کسب و کارهای استارت‌آپی را در حال بررسی است تا بتوان از طرفیت‌های اقتصاد هوشمند استفاده کرد؛ از سویی دیگر رفع چالش‌های تامین مالی با صندوق نوآوری و شکوفایی از مهم ترین اقدامات وزارت کار و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تاکید برای رفع دعوای کسب و کارهای جدید با سنتی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر