06 مرداد 1398 - 13:47
روح اله خدارحمی:

حمایت حداکثری از رونق تولید، وظیفه اصلی بانک کشاورزی است

رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی بر اولویت های پرداخت تسهیلات باهدف حمایت حداکثری از رونق تولید در بخش کشاورزی تاکید کرد.
کد خبر : ۱۰۲۴۸۸
خدارحمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در جمع کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان چهار محال وبختیاری،بر اولویت های پرداخت تسهیلات باهدف حمایت حداکثری از رونق تولید در بخش کشاورزی تأکید کرد.


خدارحمی روز پنجشنبه سوم مرداد ماه با اعلام مطلب فوق از تلاش های کارکنان این مدیریت   به دلیل نقش آفرینی در پرداخت تسهیلات  در قالب طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و  عشایری قدردانی کرد.


وی با اشاره به رضایت مسئولان استانی از عملکرد بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری بر تداوم این اقدامات تأکید و خاطر نشان کرد: با اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به کشت گلخانه ای، مکانیزاسیون کشاورزی، پرورش ماهی در دریا ،شناسایی و جذب زنجیره های بخش کشاورزی و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، گامی بلند در حمایت حداکثری از رونق تولید برخواهیم داشت.


خدارحمی کاهش هزینه ها،جذب منابع ارزان قیمت،نظم بیشتر در کار، پیگیری وصول مطالبات خارج از بخش، تعیین تکلیف طرح های راکد ،فروش املاک مازاد،سرعت عمل در رسیدگی به امهال بدهی کشاورر ان و دامداران خسارت دیده ، تعیین تکلیف و فروش املاک تملیکی، توازن در عملکرد منابع و مصارف بانک،تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های اجرایی مرتبط با بانک،تسریع در ارائه خدمات به مشتر یان ،فعال کردن دستگاه های پایانه فروش(pos ) ،رعایت دقیق ضوابط و مقررات بانک را از دیگر مواردی دانست که برای دستیابی به اهداف تدوین شده باید مورد توجه کارکنان قرار گیرد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر