06 مرداد 1398 - 13:48

انتشار شماره ۲۶۳ مجله بانک ملی ایران

مجله بانک ملی ایران با پروند ویژه «طرح ادغام شعب بانک» به شماره ۲۶۳ رسید.
کد خبر : ۱۰۲۴۸۹
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره از مجله با انتخاب تیتر «پویایی، آخرین ایستگاه قطار ادغام» به این موضوع مهم پرداخته و از زبان مدیرعامل بانک تاکید کرده که «با ادغام شعب ناکارآمد، حرکت پرشتاب بانک ادامه می یابد.»


اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک نیز در این مجله به اظهار نظر پیرامون الزامات ادغام و کوچک سازی فیزیکی بانک ملی ایران پرداخته اند. گزارشی از حضور در جمع کارکنان صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، گزارشی از نحوه تدوین و طراحی کتابچه استراتژی و معماری برند بانک، گفتگو با رییس شعبه موفق تعمیرات توانیر کرج، گفتگو با نویسنده کوچک کانون جوانه ها و گزارشی از شعبه امام حسن مجتبی (ع) تربت جام بخش های دیگر این شماره از مجله را تشکیل می دهند.


این شماره مجله بانک ملی ایران در ۸۰ صفحه منتشر شده و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.


مجله بانک ملی ایران قدمتی ۸۵ ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جدید انتشار مجله با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر