08 مرداد 1398 - 12:35

تاکید عضو هیات‌ مدیره بانک ملی بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان

عضو هیات ‌مدیره بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای آن قرار گرفت.
کد خبر : ۱۰۲۵۸۱
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در بازدید از شرکت پرداخت الکترونیک سداد که با حضور محمدمهدی صادق مدیرعامل و منوچهر رضانیا عضو هیات‌مدیره و معاونان این شرکت انجام شد، از نزدیک در جریان روند فعالیت بخش‌ها و واحدهای مختلف این شرکت قرار گرفت.


عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این بازدید، در خصوص نحوه عملکرد و فعالیت‌های کارکنان و نیز در مورد مسائل و مباحث صنعت پرداخت، به‌صورت جزیی و دقیق به گفتگو پرداخت و از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران تقدیر و پیشرفت ها و نوآوری های این شرکت را در صنعت پرداخت مثبت ارزیابی کرد.


خاتونی تاکید کرد: حساسیت و آگاهی نسبت به خواسته‌ها و انتظارات مشتریان، پذیرندگان و مصرف‌کنندگان ابزارهای پرداخت، از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی مناسب و به‌موقع به نیازهای آن ها، می‌توان از توان و ظرفیت های بانک ملی ایران یاری گرفت.


وی در ادامه مجهز شدن به دانش روز و استفاده از آخرین دستاوردهای صنعت پرداخت را رمز پیشرفت و موفقیت شرکت پرداخت الکترونیک سداد دانست و از آن به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت یاد کرد.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این نکته که فضای تعامل و همدلی میان بانک ملی ایران و گروه شرکت های سداد بسیار مثبت است، اظهار کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد باید بیشترین بهره را از این امکانات ببرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر