08 مرداد 1398 - 16:56
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:

تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان

عضو هیات مدیره بانک ملی با بیان اینکه صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند موقعیتشان را از دست میدهند گفت: از مهمترین راههای حفظ و جذب مشتریان ارایه خدمات نوین است.
کد خبر : ۱۰۲۵۹۸
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب شمال تهران بانک با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر در مدل و مفاهیم کسب و کارها افزود: موفقیت پایدار در کسب و کار نیازمند داشتن یک سازمان با عملکرد مطلوب است، اما برای اغلب مدیران، چالش موجود بر سر راه ساختن چنین سازمانی، تعیین نقطه آغاز تغییر است.


وی با اشاره به این که هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود با الزاماتی رو به روست، اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین کاهش فاصله صف و ستاد بانک را عامل تسریع در خدمت رسانی دانست. اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست با اشاره به تمرکز ادارات امور تهران بر روی درآمدهای غیر مشاع و بازاریابی برای جذب منابع جدید و وصول مطالبات، حمایت ادارات کل و ستاد بانک را برای تسریع ارائه خدمات خواستار شد.
روسای ادارات امور شعب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد واحد های خود ارائه کردند.


عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از شعبه باغ فردوس، با کارکنان این واحد دیدار و گفت و گو کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر