12 مرداد 1398 - 12:12
حسین زاده:

کمک به «رونق تولید» محور اصلی فعالیت های بانک ملی ایران است

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که کمک به «رونق تولید» محور اصلی فعالیت های این بانک است، گفت: بانک ملی ایران همواره سرآمد حمایت از فعالیت های سالم و مولد اقتصادی بوده و خواهد بود.
کد خبر : ۱۰۲۷۰۶
اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، دکتر محمدرضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که آمارها از میلیاردها تومان تسهیلات پرداختی این بانک به صنایع، واحدهای کوچک و متوسط، فعالیت های خدماتی و بازرگانی توسط بانک ملی ایران حکایت دارد، گفت: حتی در سال های اخیر، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیز از حمایت های این بانک بهره مند شده اند.


وی افزود: نظام بانکی و به ویژه بانک ملی ایران، سرمایه های مردمی را در قالب سپرده جذب و آن را در قالب تسهیلات خرد و کلان در اختیار متقاضیان قرار می دهد. به گفته حسین زاده، امروز مهمترین نیاز کشور افزایش تولید و به تبع آن افزایش قدرت اقتصادی کشور، کاهش نرخ بیکاری و نیز کاهش نرخ تورم است، به همین جهت بانک ها و در رأس آنها بانک ملی ایران همه توان خود را در این زمینه به کار گرفته اند.


مدیرعامل بانک ملی ایران اضافه کرد: اعتقادم بر این می باشد اگر بنا است تحریم ها دور زده شوند، این فقط از عهده بخش خصوصی فعال بر می آید لذا ما وظیفه داریم با تأمین منابع واحدهای تولیدی و صادرکنندگان و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی آنها را در این راه توانمند سازیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر