12 مرداد 1398 - 12:42
وزیر ورزش و جوانان:

پرسپولیس و استقلال بر اساس مصوبه دولت واگذار می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر بخواهیم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را واگذار کنیم باید مصوبه دولت را در این رابطه اجرا کنیم، چرا که اجرای مصوبه مجلس در این مورد مشکل ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : ۱۰۲۷۱۲
سلطانی فر

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر در مورد روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه هر یک روزی که زودتر انجام شود، به نفع ورزش کشور، دولت و فوتبال خواهد بود.


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنده به عنوان مسئول این موضوع در دولت با تمام توان فشار می‌آورم تا واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با کمک دستگاه‌های مربوطه انجام شود. این عضو کابینه دولت تصریح کرد: دولت هم صد درصد موافق خصوصی‌سازی این دو باشگاه است و من هم هزار درصد موافق این امر هستم و سایر مسئولان در دستگاه‌های مربوطه نیز دو هزار درصد موافق واگذاری پرسپولیس و استقلال هستند.


سلطانی‌فر تاکید کرد: اگر بخواهیم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را واگذار کنیم باید مصوبه دولت را در این رابطه اجرا کنیم، چرا که اجرای مصوبه مجلس در این مورد مشکل ایجاد خواهد کرد.


وزیر ورزش و جوانان یادآورشد: البته ما با همکاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس تلاش می‌کنیم تا مشکلات این بخش را از طریق تعامل برطرف کنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر